Pages

Followers

Tuesday 1 November 2011

:: aku dah penat dgn semuanya ::

assalamulaikum......

aku tak bertujuan untuk menulis entry kali ini... dan aku cuba menahan untuk menulis di dalam blog ini bagi tidak menyinggung orang lain.. namun aku tewas... saat aku menulis entri kali ini kerana aku sudah tidak tahan.. hati aku yang telah lama terbungkam dari pandgn org ramai terpksa aku luah... aku kecewa dgn diri aku.. sikap aku.. mana perginya diri aku yang dulu....

selama ini aku hanya memendamkan perasaan aku.. diluar aku nampk ceria, tapi di dalam hati terlalu parah dgn cabaran dugaan yang aku alami.. setiap manusia inginkan kehidupan yang bahagia begitu juga aku.. dalam menuju kearah bahagia itu aku terlalu lemah untuk itu... orang memandang aku dengan pandangan yang sinis.. aku tahu aku tak sekaya kalian, aku tahu aku tak sekuat iman seperti kalian,.. aku tahu aku tak mampu seperti kalian.. hanya di pandangan manusia aku ini lelaki tak bertanggungjawab.. lelaki yang tak tahu mengenang budi.. lelaki yang ego.. lelaki yang hipokrit...

diikutkan hati ingin aku lari dari semua masalah ini kembali seperti remaja dulu yang tidak mempunyai masalah.. tapi adakah dengan cara itu aku akan bahagia?? kenyataan yang terlalu perih untuk ditelan.. hatiku semakin hari semakin parah dengan kata2 yang dilemparkan.. kini aku jatuh tak bermaya.. aku tidak tahu kapan waktu hati aku pulih seperti sedia kala... atau mungkin tidak akan pulih semula...

hatiku terlalu sayu..
jiwaku terasa layu..
biar saja waktu berlalu..
itu hanya termampu.......

la tahzan duhai hati... =(....


4 comments:

Miss Herlena said...

bersabarlah duhai hati yg cekal...hmm dgr lgu kat blog awk,,,tringt kat seseorg..btw..thnks..da bg sy ingt blik pd memory yg da lme sy lpekan..hmmm

the Oyem said...

rindu ak ke??
mai lepak rumah

Anonymous said...

ler....dah kenape pulak ni..
pasal pelajaran ke percintaan?

Amalina Ahmad said...

be strong ! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...