Pages

Followers

Thursday 8 December 2011

:: Aku dan Mouse ::

Assalamulaikum...

kali ini aku ingin menunjukkan mouse yang paling aku gilai dan aku rasa semua gamers dalam dunia ini nak kan mouse yang really SUPER DUPER AWESOME.. hehehe.. meh kiter tengok gambar-gambar die nak??

apa macam?? masih blur lagi??

fuh.. dahsyat kan?? nie mouse ker transformers nie??

hahaha aku nak bagi review sikit lah tentang TIKUS ini... TIKUS ini dinamakan R.A.T 9 Wireless Gaming Mouse.. so, design die super duper AWESOME.. aku belum pernah terlihat design TIKUS yang super menawan ini.. untuk pengetahuan korang TIKUS ini adelah menggunakan sistem wireless... amacam? canggih tak?? tak cukup canggih lagi?? ok fine!! TIKUS ini juga dilengkapi sistem pemberat pada depan TIKUS tersebut..(blur lah tuh).. maksudnya ade pemberat yang korang boleh laraskan mase korang gaming.. ade orang die suke mouse die ringan ade orang plak suke mouse die berat.. so inilah pilihan TERBAIK!! 

tak cukup canggih lagi?? OK FINE!! TIKUS ini dilengkapi sistem kepanjangan nyer yang boleh laras mengikut tapak tangan korang yang busuk tuh!! amacam?? budak kecik pown boleh pegang dengan sempurna dan menjadi gamers yang super mario.. hahahaha!! aku malas nak sembang kosong dengan korang meh aku tunjukkan video die plak supaya korang lebih memahami isi hati TIKUS ini!!..




amacam suke?? tak suke? tak puas hati?? puas hati?? bagi aku inilah mouse yang terbaik dalam dunia gamers dan aku cuba akan mendapatkannya kalau ade duet nanti insyaAllah =) hehehe...

ini adalah adik kepada RAT 9 yang aku tunjukkan di atas.. iaitu RAT 5 & RAT 7.. owhh.. ade adik beradik rupanya TIKUS NIE!! huhuhu...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...