Pages

Followers

Friday 9 December 2011

:: Aku dan Tahniah ::

Assalamulaikum..

entry kali ini berkaitan dengan Aku dan Tahniah.. huhuhu.. tahniah sebab ape?? sebenarnya aku nak mengucapkan tahniah kepada JUNIOR aku yang baru berkahwin dan juga kepada Obe iaitu admin BLOG SERIUS... huhuhu..

1st
kepada JUNIOR aku yang namanya dirahsiekan, semoga berkekalan ya sampai ke akhir hayat.. ingat tanggungjawab sebagai isteri, jangan ingat seronok jerk.. hehehe.. padahal memang seronok pown btul tak?? ape-ape pun bila dah berkahwin mungkin hubungan dengan kawan-kawan lelaki tu kene lah jage ekh.. tkut nanti akan timbul fitnah.. biaselah orang sekarang suke menjatuhkan orang lain.. maklumlah jeles sebab die tak dapat apa yang die nak hehehe =)... saya nak bagi tips sikit nie kepada orang yang berkhwin nie.. boleh lah bukak link blog aku nie
yang belum kahwen jangan baca.. hehehehe... TAHNIAH TAW=)

2nd
aku nak ucapkan tahniah kepada obe sebab blog beliau iaitu BLOG SERIUS dapat menduduki carta nombor SATU antara blogger yang terfamous kat MALAYSIA nie..huhu.. korang ingat senang ker nak dapat nombor 1 tuh?? jadi blogger 4 tahun pun belum tentu boleh dapat kalau takde komitmen beb... tapi seriusly aku respect giler kat obe pasal die sanggup bertahan menulis blog walaupun orang caci maki die setiap artikel yang die keluarkan... korang bayangkanlah kalau semua artikel yang kau keluarkan orang maki hamun ko.. sape tahan beb?? silap haribulan boleh berhenti terus dari menulis blog... tapi sebab kesabaran obe maka BLOGSERIUS beliau menduduki carta no 1 di MALAYSIA.. HAHAHA mesti yang maki hamun obe BURTHURT.. huhuhu...

obe jugak nak langsungkan perkhwinan lagi sebulan lagi.. tahniah lah yer.. kalau dah kahwen nanti jangan lupe plak nak update blog.. sebb nyer aku merupakan pengguna internet yang hari-hari menghadap BLOG SERIUS TUH!! huhuhu.. lagi satu kepada yuyu zulaikha.. janganlah nak mengalah kalau ade orang kondem pasal penulisan blog kiter.. just keep it up.. hahaha kesian tgk status yuyu sebab terima nasib sama macam OBE... jangan kata YUYU jerk OHMEDIA jugak kene kondem pasal penulisan diorang kat internet.. maklumlah manusia mane ade yang sempurna.. yang kaki kondem tuh agak-agak lah wei.. budjet korang bagus sangat.. sekarang korang jatuhkan orang esok lusa orang jatuhkan korang pulak.. silap-silap siap pijak muka korang padan muka...
inilah yuyu zulaikha kalau korang nak tahu.. BUKAN BAKAL ISTERI OBE TAW!! hahaha..

akhir sekali
aku bukanlah penulis blog yang popular macam kalian-kalian di atas nak ade stalker yang busuk hati.. namun aku percaya satu hari nanti mesti akan ade orang kondem penulisan aku di blog... hahaha.. abiz ape aku nak buat?? pekakkan telinga dan buat kerja aku.. yang penting tak memudharatkan diri aku sudah.. huhuhu.. k lah TAHNIAH SUME TAW!! =)

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...