Pages

Followers

Monday 5 December 2011

:: Perkara yang lepas jangan Dikenang ::

Assalamualaikum..

entry yang aku nak cerita kali ini ialah " perkara yang lepas jangan dikenang ".. Alhamdulillah bagi aku isu pada entry  yang lepas sudah settle.. ape ekh isu entry yang lepas?? bagi yang belum baca pergilah baca entry aku tuh tajuk die "mungkin aku yang cepat terasa hati "(kalau tak silap)...

macam mane boleh settle bro?? itu mungkin pertanyaan yang mungkin diajukan kalau aku tak jelaskan.. sebenarnya pihak admin group dalam facebook itu telah pun memohon maaf,, die kater status tuh bukan dari pihak admin.. memang aku dah agak dah sebenarnya bukan dari pihak admin.. ape-ape pown pihak admin janganlah rasa bersalah k.. mungkin memang saya tak patut berada dalam group tersebut sebabnya saya amik bidang lain.. tapi sebenarnya saya di add masuk dalam group tersebut.. dan aku menganggap perkara ini telah settle di sini sahaja dan tak perlu diperbesarkan lagi dah yer =)

PERINGATAN : kepada yang suka bagi nasihat kat orang, tak salah nak bagi nasihat atau teguran.. tapi harap-harap dapat diberikan dengan penuh hikmah k.. jangan maen sedap jerk sound walaupun orang tuh melakukan kesalahan.. tapi kalau dah berkali-kali bagi nasihat tak masuk gak.. memang ptutlah kene sound yer.. hehehe.. dah tak nak cakap banyak.. maafkan saya yer semua =)

settle TAW!! =) hehe..

2 comments:

you know me. tee hee. (: said...

manusia sering kali salah faham tentang niat, perbuatan, percakapan kita... apa yang penting, kita berniat dan melakukan sesuatu itu untuk Dia. cheer up, okay. (:

Tuan Muda Farhan said...

thanks =)..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...