Pages

Followers

Thursday 22 December 2011

:: Alhamdulillah Dapat Job ::


Assalamulaikum..

Entry kali ini agak santai sikit sebabnya aku bukan nak buat tutorial pasal komputer.. tapi aku nak ceritakan pasal diri aku.. hehe... (kalau rasa tak nak dengar takpelah) tapi seriusly yang aku nak ceritakan ini mungkin boleh jadi sumber kejayaan korang dan sumber inspirasi kat korang (ayat macam yeye) hehe...

pertama sekali aku nak cerita ialah aku tak sangka aku akan jadi penulis blog...

seperti yang semua sedia maklum aku telah menjadi penulis blog sepenuh masa yang cuba menyampaikan wadah-wadah berguna buat semua (cewah), aku seorang yang  agak LAZY BONE but, aku seorang yang sangat aktif buat aktiviti.. bersukan dan sebagainya... maksudnya aku seorang yang bukan kaki menghadap laptop melainkan aku seorang GAMERS yang popular di kalangan peminat DOTA.. (mesti pening kepale dengar kan??

okeyh aku straight to the point lah, sebenarnya nak dijadikan cerita KAKI AKU INJURED semasa liga bola sepak kat IPG tempat aku belajar... Ya Allah sakitnya hanya Allah yang tahu... aku cuba berehat untuk sebulan lamanya tetapi masih belum baik... tatkala aku cuba bersukan semula aku akan merasa kesakitan yang amat sangat.. oleh kerana aku mengambil keputusan untuk berehat selama setahun bermula bulan SEPTEMBER 2011.. oleh kerana aku terlampau bosan sangat aku pown mula menulis BLOG yang aku telah buat 3 TAHUN YANG LEPAS!!

jadi masa mula-mula menulis blog aku sahaja santai-santai jerk, tak beri penekanan sangat.. tapi lama-kelamaan perasaan aku nak menulis semakin membuak-buak disebabkan READERS yang makin bertambah.. That's y yang menjadi kekuatan kat aku untuk terus menulis di blog.. Aku tak nak hampakan HATI READERS yang telah mula mempercayai BLOG YANG AKU BUAT!! AKU SAYANG semua READERS SEKALIAN!!! tanpa kamu semua aku tak mungkin mempunyai kekuatan seperti sekarang =P

Kedua aku tak sangka plak aku ade peminat dalam kalangan page di FACEBOOK..

Terharu sangat-sangat bila ade READERS yang bertanyakan pasal aku.. Kenapa aku dah lama tak mengkomen di status PAGE MAJLIS ILMU.. ya Allah terharu sangat-sangat.. bukannya aku tak nak komen dah, cuma aku melihat semakin ramai orang yang begitu mantap yang boleh memberikan hujah setiap persoalan yang dibangkitkan.. jadinya aku lebih tertumpu kepada penulisan blog yang telah aku buat untuk semua READERS TERSAYANG =).. JANGAN MARAH YA ADIK2 SEKALIAN.. 

insyaAllah aku sentiasa melawat page tersebut.. selagi ada masa aku akan terus mengupdate pos yang berguna untuk kalian semua hehehe.. 

Ketiga aku semakin busy.. hehehe

Ade job yang nak kene buat, lagipun seperti yang aku perkatakan aku ade 3 blog yang perlu diuruskan.. cuma satu BLOG LAGI Aku tak sempat2 nak uruskan.. iaitu WILAYAH INTELEKTUAL!!  ADE SESIAPA YANG MINAT NAK JADI ADMIN BLOG INI TAK?? kalau rasa berbakat dan mempunyai masa aku boleh ADD JADI ADMIN blog itu kepada yang berbakat dan berminat.. taknak lah blog itu mati macam itu sahaja.. boleh email kat farhanlife@gmail.com  JIKA BERMINAT!! ataupun PM aku kat FACEBOOK YANG BERNAMA TUAN MUDA FARHAN =) 

2 comments:

Anonymous said...

femes da kwn aku sorg ni...

Tuan Muda Farhan said...

siapakah anonymous tersebut =P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...