Pages

Followers

Tuesday 19 April 2011

:: Lukisan & Animasi ::

salam...
huhuhu.. hehehe.. hohoho...
tibe2 aku jd giler disebabkn 2 perkataan niyh... mest korg nk tahukan ape jd??
okeyh meh aku story..... sedang aku duduk di dalam kelas menanti lecture mengajar... tibe2... lecture pown menegur aku yg ketiker itu sedang dlm khayalan.. hehehe..

"an kamu boleh buat animasi kat power point"
terus msuk dlm benak kepala akuh yg animasi format gif yg slalu korg buat presentation...
aku pown ngan selamba menjawab " boleh jek encik, kalo animasi cmtuh sume org leh buat encik"
lantas terus en menjawab.. "saya nak awk buatkan animasi gmbr untuk sy"...
akuh pown ok jelah...
"nnt awk ikut sy kat jabatan pj tgk gmbr tuh"
akuh pown ok lah lg......

saat aku sampai kt jabatan PJ.. aku trus diterangkan tnntng projek nk buat tuh....
PERH!!! MCM NK LARI BEB...
sat lagi bukan animasi biasa...
kene buat lukisan AUTOCAD berserta animasi projek tuh...
GUA TERUS GIGIL BEB...
MEMANG GUA RS MCM GILER FUFFY JEK MSE TUH..
tertelan air liur 10 kali....
namun oleh kerana aku pernah menggunakan AUTOCAD mse sekolah teknik dlu...
dan aku x pernah dapat 95% ke bwh markah lukisan kejuruteraan aku..  so, aku menerima dgn hati yang berdetik "boleh ker akuh buat sume nie" terus terlintas lagu 6ixth sense "KITE  BOLEH"

lantas,, dengan sepantas kilat nyer aku pergi ker libry untuk meminjam bku teks lukisan kejuruteraan...
ternyata aku peminjam pertama bku2 tersebut.. kerana sebelum nie xde cop pown dlm bku tuh...
lantas aku pulang dengan pantas untuk mendownload software autocad... giler lah...
skunk nie tgh duk tunggu download abiz dijangkaan abiz dlm mse 3 jam lagi...
fuh... letih...

nie bku2 nyer...



WOW NK STUDY NIE SEHARI JEK?? GILER FUFFY LAH...

and benda yang PALING MEMERANJATKN AKU........................

KERJA NIE MESTILAH SETTLE DLM MSE 3 HARI.. ANTAR JUMAAT NIE BERSERTA ANIMASI.... ini bukan giler fuffy dah nie.. dh tahap giler meroyan KOT...

anyway korg rs sempat ker aku siapkan sume benda niyh??
cepat bet ngan akuh.. sape kalah belanjer ice kacang... kiter tgk k sempat x aku siapkn projek niyh,, jeng3!! dadadada...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...