Pages

Followers

Saturday 30 April 2011

:: Dah Lama Tak Update ::

Salam.. Sorry kepada follower blog nie sebabnya aku tak sempat nak update hari2.. Biasalah aku sekarang agak sibuk dengan blog lagi satu dan aku sebenarnya dah kembali kepada hobi aku iaitu bermain game.. Sebenarnya aku berasa agak pelik ngan hobi aku nie, sebabnya aku tak boleh nak tinggal langsung hobi aku iaitu bermain game.. Mesti korang nak tahukan game ape yang aku main sampai aku tak boleh tinggalkan?? Game paling feveret aku adalah dota.. Serius aku ketagih maen game nie.. Ade jugak kawan2 yang suruh aku ajar dorang maen game nie.. Tp aku tolak atas alasan aku taknak dorang nanti jadi ketagih game macam aku...

Walaupun aku ketagih game tahap gaban.. Tapi aku masih berharap aku masih ada sinar nak berubah seperti dulu sebelum game nie jd sebahagian hidup aku.. Walaupun agak sukar nak menghilangkan ketagihan tapi aku cuba sedaya upaya untuk berubah demi masa depan aku.. Anyway thanks to my special because u always give me some spirit to change.. Aku rasa nie jelah nak update buat masa nie.. Nanti tunggu cerita2 menarik dari aku.. Hehehe.. Sekian.. Salam..

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...