Pages

Followers

Tuesday 19 April 2011

:: Misteri Jam 4 Pagi ::

salam..
apakah yang korang akan buat pada pkul 4pagi??
tido?
membuta?
memfufffy buta?
terlentang?
kuak lentang?
ataupun dah bangun?
belajar??

wow terlalu bnyk persoalan yang timbul..
hahaahaha...
kalo korg aku tak tahulah..
kalo aku plak aku akn watpe ekh kul 4 pagi??

1st
tido sambil STUDY??? WOW?? superb ini budak.. ini dah tahap orang2 alim jek boleh buat cmnie..
hehehehe.. cian kawan aku nie study smpi tertido.. tgk kt tgn die tuh.. nota tuh... gua caya sama lu lah bro.. keh3...

itu kawan aku... aku lak?? watpe ekh??
mestilah aku amik gmbr kwan akuh tuh.. hahaha.. xdelah.. men2 jek.. nak tahu jom layan gmbr seterusnya..

amik notas daripada "SI LELABAH" lelabah nie nama laptop akuh okeyh.. huhuhu




buat nota and refer from the book.. Buku tuh ade kt blakang.. fuh giler fuffy akuh study kul 4 pg...
hahahaha
mcm x percyer kn?? tp inilah akuh=) enjoy taw study kt MALAYSIA.. HEHEHE..

last skali.. mestilah akuh update blog.. huhuhu.. so thats all =P

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...