Pages

Followers

Monday 18 April 2011

:: Tuan Muda Farhan ::

salam perkenalan..
 entry kali ini perkenalan korg degn Tuan Punya blog niyh =)

NAMA: Mohd Farhan Bin Jamaludin
UMUR : 21 Tahun
TINGGAL : Ipoh 
ASAL : Johor Bahru
BELAJAR : Institut Pendidikan Guru Kampus Ipoh
NO FON : Rahsia (hehehe)

FAKTA MENARIK:
Telah menceburi bloging2 niyh selama 3 tahun...
wow lama giler kan??
tp asal follower blog niyh skit jerk??
SBB NIE BLOG BRU LORH!!
blog lame alfatehdarwisya.blogspot.com
blog tuh still ade...
so korg jgn lah heran kalo tgk blog aku niyh nmpk smart
(hehehe bangga diri lah plak)
sbbnyer aku dh lama menceburi bidang blog niyh.. hahaha


SUKE:
makan, tido, sukan, blogging, study, menyanyi, men gitar, buat video..
hahaha nak tgk video tgk link kt bwah blog niyh.. huhuhu..


XSKE:
lawan kepada apa yang aku suke.. hahaha...

hehehe harap korg boleh kenal akuh ngan lbih lnjut nnt...
kalo korg nk tanyer cmne nk buat blog atau pasal widget tanyer jerk
x yah nak malu2 penguin lak..
sbb aku akn kongsi pengetahuan aku kt korg..
ececeh...
Jumpe lagi

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...