Pages

Followers

Sunday 1 May 2011

:: Aku dan Larian ::

salam... artikel kali ini saja nak bagitahu pasal training larian yang aku jalani.. hehhehe... aku nampak diri aku semakin ade penigkatan dalam larian.. huhuhu.. semalam agak berjaya habiskan larian sejauh 3 kilometer.. tapi pagi ni tak dapat nak buat macam semalam mungkin kerana faktor persekitaran yang buat aku gagal untuk mencapai 3 kilometer tuh hehehehe...

sebenarnya aku training untuk larian kat ipoh 29 mei nie.. so sesiapa nak join jomlah.. larian ni ada banyak kategori so pandai2lah korang pilih.. aku mungkin akan masuk acara 21 kilometer... WOW!!! lari 3kilometer pown semput inikan pulak nak lari 21 kilometer.. masa yang diberikan kalau tak silap aku 120minit.. anyway aku akan cuba buat yang terbaik untuk hari larian itu nanti.. huhuhuhu..

kedua larian kat putrajaya bulan july nanti.. so sesiapa nak join adalah amat digalakkan sekali.. daripada duduk rumah tak buat apa2 so baik kita bersenam untuk tingkatkan stamina dan mengelakkan obesiti yang dilaporkan semakin banyak menyerang rakyat MALAYSIA... keh2... ape2 pown jumpa korang kat ipoh and putrajaya nanti.. =) daaa.....


chaiyok2!!

maybe larian kat putraya mcm nie kowt.. hehehe..

2 comments:

SITI AISYAH BTE ARIFF said...

hah..dulu aku pn ske gak lari2 nie..tp da tua malas dah..hahaha..gudluck2!

Tuan Muda Farhan said...

jom lari same2 =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...