Pages

Followers

Monday 9 May 2011

:: Aku dan LCD Samsung ::

assalamualaikum..

entry kali ini akan mengisahkan perjalanan aku bersama dengan LCD Samsung aku... huhuhu.. LCD Samsung aku berukuran lebih kurang 23inchi.. so agak besar kalau korang menghadap maen game atau buat kerja.. tengok movie tak payah cakap lah.. mesti terlebih puas, tambah pulak kalo korang ade system woover. perh!! mcm tengok wayang dalam bilik.. hahaha..

tapi tuh semua dulu.. akibat kesempitan kewangan dan hidup, aku telah menjualkan LCD tersebut RM250 walaupun aku beli mase tuh harga dia RM650.. ala jual kat adik beradik malas nak berkira.. lagipown abang aku nak gune sangat LCD so daripada aku bagi die free baik aku jual skit walaupun murah hehehe... 

xpelah benda dah lepas nak buat macam mana.... InsyaAllah kalau ade rezeki ingat nak angkat LED 27inchi lak.. hehehehe... beli sekali dengan cpu gamers punyer.. fuh... baru gempaq buat kerja.. mesti semua kerja yang aku buat berkualiti  hahahaha.... laptop nie buat assaignment  jek gune die.. kerja berat2 bagi kat komputer baru.. hahaha.. tuh impian aku.. tuh jek nk crita.. dadada =)

dua kali ganda besar dari screen laptop akuh.. huhuhu...

amat best kalo mengedit blog gune screen besau mcm niyh.. hehehe =)

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...