Pages

Followers

Tuesday 10 May 2011

:: Aku dan Latihan ::

Assalamulaikum..

entry kali nie aku nak ceritakan berkaitan dengan latihan larian aku... huhuhu.. sebenarnya aku dah stop 5 hari latihan intensif aku... semalam baru start balik.. seriusly semalam jantung aku macam nak pecah masa lari semalam... huhuhu.. yelah dah lama tak training so tiba-tiba training jadilah semput balik.. lagipun sekarang nie musim panas wooo... terbakar tekak aku masa lari... dan yang jadi bangangnya aku sempat menikmati ice kacang sebelom memulakan larian... hahahaha.. memang lah semput siot... dah minum ice sebelom lari... tapi wa cakap sama lu ice kacang semalam memang terbaik.. huhuhu.. sedap GILER!! hehehe.. macam nak makan jek hari-hari.. oleh kerana aku sekarang terlibat ngan latihan larian nie.. so, tak boleh lah nak menikmatinya hari-hari... huhuhu,, nanti bile sume nie dah berakhir.. jomlah sama-sama makan ice kacang ngan aku.. hehehehe.. itu saje... muuaahh =)

nyum2.. sedapnya tikala tekak dilanda kehausan.. hehehe =)

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...